<3

D, jag vet inte vart jag ska börja.
Jag trodde faktiskt inte att det skulle göra så ont, mne det gör det. Varje gång jag ser en bild, går förbi platser där vi har suttit och pratat om allt från himmel och jord, låtar som vi knarkade, så kommer tårarna, ska det vara så?
Jag saknar allt med dig, vartenda ögonblick som vi har delat, för allt var så jäkla bra ! Du är min andra halva, du är den som känner mig bäst. Du är så sjukt underbar, jag önskar jag kunde beskriva dig med ord, det önskar jag verkligen. Men 3 år med lycka, tårar och skratt, hahha oj vad vi skrattar ! Du gör mig lycklig. Och jag skulle göra vad som helst, vad som helst, för att du skulle gå brevid mig nu, vara hos mig. För jag är inte hel utan dig, inte alls. Som jag sa,
Det kommer alltid att vara vi, så länge det finns stjärnor över oss. så länge våra hjärtan klarar av att slå.

Jag älskar dig.

PS: du är så osmart !!!!!


Lina


Kommentarer :)

Kommentera inlägget här ! :

Ditt namn:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress? :): (publiceras inte)

URL/Om du har blogg, skriv den här !:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0