jag älskar dig

Min bästavän,
min andra halva,
min soulie,
min syster,
min man,
min fjortissyster,
mitt solsken,

det är så galet svårt utan dig, visst är jag glad, men inte fullt ut.
För det var du som spred solsken när allt var svårt,
det var du som alltid fick mig på bra humör,
det var du som gjorde de tråkigaste skoldagarna uthärdliga,
det var du som alltid sa att allt skulle bli bra,
det var du som vad som än hände, stannade vid min sida,
det var du som fanns där när jag behöbde dig,
det var du som kunde mig utantill,
det var du som fick mig att inse så många saker,
det var du som alltid fick mig att ligga vaken hela nätterna med ditt underbara skratt,
det var du som alltid fick mig att skratta när jag egentligen ville gråta,
det var du som grät med mig och skrattade med mig,
och även om du är hur långt bort som helst, så är gör du de här sakerna endå.

Bästavän, vad som än händer,
kommer jag alltid älska dig mer än du anar.
Tack för att du ger mig en stor andledning att inte ge upp när allt känns som jobbigast.


Kommentarer :)

Kommentera inlägget här ! :

Ditt namn:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress? :): (publiceras inte)

URL/Om du har blogg, skriv den här !:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0